Advertisement

MIJN HAAR VAST IN EEN RIJDENDE AUTO!! & EERSTE TIKTOK DANSJE #87 || KIYA

MIJN HAAR VAST IN EEN RIJDENDE AUTO!! & EERSTE TIKTOK DANSJE #87 || KIYA Niks missen? Abonneer snel:
Mijn nieuwste hits? Volg snel:
------
Mijn eigen website bekijken?
------

Wat leuk dat je kijkt naar een video van mij! Ik ben Kiya van Rossum en je kan mij kennen van de finale van het Junior Songfestival 2018 of van mijn deelname aan The Voice Kids. Ik maak veel muziek en vind het maken van gave youtube video's ontzettend leuk. Elke woensdag en zondag upload ik een video op mijn kanaal, zorg zeker dat je geabonneerd bent op mijn kanaal en dat je mij even volgt op Instagram, daar ben ik erg actief op:



------
Nieuwste singel 'Laat me los':
Mijn hits op spotify:
Mijn eigen website:
Mijn instagram:
Samenwerken/(zakelijk)contact?: kiya@managemen.nl

Management van Kiya wordt (exclusief) vervuld door

kiyavanrossum,kiya,butterflies,laatmelos,optreden,influencer,kiya.vanrossum,dairy,weekvlog,ruby,quarantaine,hahaha,lachen,laugh,omg,

Post a Comment

0 Comments