Advertisement

REGULAR x ZEMO - ΤΗΛΕΦΩΝΟ ( prod. ZEMO)

REGULAR x ZEMO - ΤΗΛΕΦΩΝΟ  ( prod. ZEMO) • Regular on Instagram:
• Regular on Facebook:
• Regular on Soundcloud:

• Lyrics:Regular,Zemo
• Producer:Zemo
Zemo on Instagram:

•Mixed/Mastered:Nerom
Nerom on Facebook:
Nerom on Instagram:

• Artwork: Itsvosermate_
Voser on Instagram:

Στίχοι:
Hook:
Οι φίλοι ψάχνουν στο τηλέφωνο
Μου λείπει μα δεν της τηλεφωνώ
Το ξέρεις πως δεν είναι εύκολο
Στα πόδια σου να με χεις ξεκωλο

Verse1(Regular):
Άλλο ένα βράδυ μόνος είμαι σπίτι
Μαγειρεύω λες και η γειτονιά δεν έχει μύτη
Θέλει να ναι δίπλα να με λέει Δημήτρη
Θέλω να χω φράγκα για να μην κλείνομαι σπίτι

Ήρθε η ώρα να σκοράρεις αλήτη
Σαν να έπαιζες στην Manchester city
Αυτά μου λεν όσοι με συναντούν τύποι
Μα έχω πιει και είμαι σε άλλο πλανήτη

Προσπαθώ το όνομα σου να συλλαβίσω
Με παίρνεις μα δεν θέλω να μιλήσω
Είπαμε να μην κοιτάμε πίσω
Μα αν τον πούστη βρω μπροστά μου δεν του την χαρίζω

Φίλος θα Σάι αν έχεις τον αριθμό μου
Και αν δεν σκέφτεσαι να βάλεις το μωρό μου
Ένα δύο άτομα θα πω αδερφό μου
Που ξέρουν πως δεν έχω τον Θεό μου

Hook:
Οι φίλοι ψάχνουν στο τηλέφωνο
Μου λείπει μα δεν της τηλεφωνώ
Το ξέρεις πως δεν είναι εύκολο
Στα πόδια σου να με χεις ξεκωλο

Verse 2(Zemo) :
Αλλάζουνε τα γούστα δεν αλλάζω
δύο χρόνια δεν κοιμάμαι δεν νυστάζω
μόνος μου και μόνοι όλοι φίλοι
τρέχουν όλοι για το milli μα με αυτούς εγώ δεν μοιάζω

Κλειστό το κινητό σου
βρήκαν δύο γραμμάρια μες στο αυτοκίνητο σου
λες πως δεν το ξέρεις και δεν είναι καν δικό σου
μα τώρα έχεις τρεχάματα κ αυτά για το καλό σου (ναι καλά)

Μένω μες το σπίτι και έχει καύσωνα
δέκα flows πάνω στην Ελάσσονα
είπαμε να γίνει για να μείνει, όχι σαν εκείνη
τον άφησε και πίνει πίνει πίνει πίνει

τρίβω το λιχνάρι με το τζίνι
δεν γράφω ζωγραφίζω νέος Filippo Bellini
όχι δεν μιλάμε, πίσω δεν κοιτάμε
κλείστο κινητό σου, πάρε την ευθύνη

Hook:
Οι φίλοι ψάχνουν στο τηλέφωνο
Μου λείπει μα δεν της τηλεφωνώ
Το ξέρεις πως δεν είναι εύκολο
Στα πόδια σου να με χεις ξεκωλο

Regular,Zemo,Thlefwno,tilefono,τηλεφωνο,τηλέφωνο,tilefwno,ρεγκιουλαρ,ρεγθλαρ,ζεμο,moze,yin yang,γιν γιανγκ,rap,ραπ,λαρισα,larisa,κοζανη,kozani,nerom,henry moren,itsvosermate,zemo,regular,REGULAR,ZEMO,THLEFWNO,ΤΗΛΕΦΩΝΟ,

Post a Comment

0 Comments