Advertisement

Skor - Koniec (Nathis Blend) prod. Misery

Skor - Koniec (Nathis Blend) prod. Misery ▶ Zostaw proszę SUBSKRYPCJĘ oraz ślad po sobie w postaci komentarza lub oceny ✌
To dla mnie dodatkowa porcja motywacji do działania ☺ Zapraszam także do śledzenia mojego FB oraz Insta ✌

▶ Link do pobrania (Dropbox): ◀

☛ Nathis (FB): (!!! NOWA STRONA !!!)
☛ Nathis (INSTAGRAM):

☛ Skor (FB):
☛ Misery (YT):
☛ Instrumental: Misery - Distant

✎ Tekst:

Skor - Kwiaty2 (feat. Osa, Szula)

Są takie emocje silniejsze niż każdy żywioł
Przychodzą gdy noc jest przynosząc wątpliwość
W sens i w sprawiedliwość.
Gdy pęka więź, ogniwo pęka – i chronisz wrażliwość
Twarzą ukrytą w rękach.
Jest w nas taka wstęga, silniejsza niż czyn i słowo
To samotność, w duszy jesteś nią, ona jest tobą.
Nawet gdy serce obok bije dla ciebie i zgodnie z twoim
To zostajesz sam – tu na końcu swojej drogi.
Wiesz, są takie progi, które czas uczynił za wysokimi
Na nasze nogi i na nasze rozkminy
I choć za nimi gonimy by pozostawać sobą tu
To wciąż nie widzimy jak sobowtór wali głową w mur.
Wiesz, jest taki ból – nagrałem o nim cały album
Byś pośród tych kawałków poczuł, że nie jesteś sam tu.
I gdy niosę ten żar znów, moje słowa są ziarnem,
Które zakwita w tobie abyś zrozumiał sam, że:

Są takie kwiaty, których nigdy nie zerwiesz.
Są uczucia, dla których warto jest cierpieć.
Jest takie miejsce, gdzieś najgłębiej we mnie
W nim gra taki rap, który rozerwie ci serce.
Jest takie szczęście, o którym ci nie powiem
Bo są takie myśli, których do dziś się boje.
Są tacy ludzie, za którymi pójdę w ogień,
Jeśli spytasz, czy mówię o tobie, to nie odpowiem.

Skor - Lećmy

I znowu jestem tu, a przede mną tylko przepaść
podbiegasz mówisz stój, błagasz bym poczekał
Ty jedna rozumiesz mój ból, a więc czekam
tylko z Tobą mogę czuć, tylko Tobie chcę przyrzekać
i chociaż każda z dróg kończyła się w tym punkcie
to mówię o tym dumnie, bo czułem Cię wokół mnie
i dobrze wiesz gdzie pójdę, a ja wiem że pójdziesz za mną
i jeszcze raz otul mnie, chodź upadajmy na dno
i robię krok, i widzę światło, niosą mnie Twe skrzydła
i chyba wygram z przeznaczeniem, pierwszy raz z nim wygram
ta noc pełna wyzwań, błagam nieś mnie w przestworza
drogę rozświetla zorza, moje serce wznieca pożar
i widzę te bezdroża, godzinami ludzi na nich
idą struci marzeniami bo im los nie skróci granic
I to wróci do nich zanim znowu staną nad przepaścią
nie skoczą w otchłań za nic, bo boją się że upadną.

_____________________________________________________________________________________________

© I do not own or claim ownership of this video and animation, all rights belong to the original creators of The Simpsons & FOX. ©

© "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use." ©

Misery

Post a Comment

0 Comments